AVM’ler Eğlence Alanları Yatırımına Ağırlık Veriyor

Rekabetin her geçen gün sertleştiği sektörde ön plana çıkan gelişmelerden biri de yeni nesil AVM’ler. Alışverişten daha fazlasını sunmak için sürekli yeni yaşam alanları ile ziyaretçilerinin karşısına çıkan AVM’lerde eğlence etkinlikleri her geçen gün daha fazla ön plana çıkıyor. Türkiye genelinde alışveriş merkezi sayısının 369’a ulaşması, önümüzdeki 3 yıl içinde 30 yeni AVM açılmasının planlar dahilinde olması da eğlence sektörünün büyüyeceğini gösteriyor. Tureks Uluslararası Fuarcılık tarafından organize edilen ve AVM’leri yakından ilgilendiren Türkiye eğlence – rekreasyon sektörünün tek ihtisas fuarı ATRAX da sektör profesyonelleri ile AVM’leri iş bağlantıları sağlamak üzere aynı çatı altında buluşturuyor. Ayrıca son 4 yıldır ATRAX fuarı kapsamında düzenlenen ve bu yıl Gala Gecesi-Ödül Töreni sponsorları İstanbul Akvaryum, Aqua Florya ve İstanbul-Florya Crowne Plaza olan “Shining Star Awards – Eğlence Ödülleri” yarışması ile eğlence ve rekreasyon alanında yatırım yapan AVM’ler, kriterlere göre ödüllendirilerek başarıları tescillenmiş olacak.

Türkiye’de AVM’lerin gelişimine bakıldığında 1995 yılında 12 olan AVM sayısı, 2011 yılında 264’e, 2014 yılında 345’e yükseldi. Mart 2016 itibariyle 369 olan AVM sayısının 2016 sonunda ise 414’e yükseleceği öngörülüyor. Her geçen yıl sayıları artan AVM’ler, müşterilerini artırmak ve sürekliliği sağlamak adına sadece iyi markaları bulundurmakla yetinmiyor aynı zamanda yeni nesil alışveriş merkezi konseptinde eğlence alanlarına da ağırlıklı olarak yer veriyor.

Ülkemizde eğlence ve rekreasyon denince akla ilk gelen fuar olan ATRAX da AVM’lere ihtiyaçları doğrultusunda yenilikçi çözümler sunuyor. Fuarı ziyaret edecek alışveriş merkezleri; yatırım yapacakları eğlence alanları için jetonlu oyuncaklar, iç ve dış şişme aktivite ekipmanları, tırmanma duvarları, simülasyonlu sinema salonları ve çocuklar için birçok oyun ekipmanı olmak üzere açık ve kapalı eğlence alanları için gerekli daha birçok ekipman ve ürünü bir arada görme imkânına sahip olacaklar.

Eğlence alanlarına yatırım yapan AVM’ler Shining Star Awards’ta yarışacak

Eğlence ve rekreasyon sektörüne hizmet eden kurum ve özel kuruluşların hayata geçirdiği önemli projeleri mercek altına alan Shining Star Awards – 2016 Eğlence Ödülleri yarışması 4.kez düzenleniyor. ATRAX Fuarı kapsamında düzenlenen ve ‘Eğlencenin Yıldızları’, ‘Sektörün Yıldızları’, ‘Fuarın Yıldızları’, ‘Tema Yıldızları’ olmak üzere 4 ana başlıktan oluşan Shining Star Awards – Eğlence Ödülleri yarışması için başvurular 1 Haziran’da başladı.

Shining Star Awards’a katılacak olan alışveriş merkezleri; ‘En Başarılı Temalı Açık Alan Eğlence Merkezi’, ‘En Başarılı Temalı Kapalı Alan Eğlence Merkezi’, ‘En Başarılı AVM Eğlence Alanı’ ve ‘En Başarılı Etkinlik’ kategorilerinde ödül için yarışacaklar.

25 Ekim’de sona erecek başvuru tarihinin ardından jüri tarafından yapılan değerlendirmeler sonucu katılımcılar ödüllerini 2 Aralık Cuma günü İstanbul-Florya Crowne Plaza’da gerçekleşecek ödül töreninde alacaklar.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir